آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی کاسپین قزوین+ فیلم

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع آتش سوزی و انفجار گسترده در یک واحد صنعتی در شهرک کاسپین قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در پی تماس به سامانه ۱۲۵ و اعلام حریق در شرکت مایان دیزل بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های قزوین، محمدیه، کاسپین و شهر‌های اطراف در محل حادثه حضور پیدا کرده اند.

وی افزود: به رغم تلاش چند ساعته آتش نشانان در محل به دلیل حجم زیاد لاستیک، سوخت گازوئیل و سایر تجهیزات دیگر آتش سوزی هنوز ادامه دارد و تلاش برای مهار حریق ادامه دارد.

ململی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون این حادثه تاکنون خسارت جانی در پی نداشته است و با هماهنگی آتش نشانان شهر‌های مختلف از سرایت حریق به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین هم گفت: حریق صورت گرفته در انبار شرکت صنعتی مایان با تلاش آتش نشانان شهرداری‌های قزوین، آبیک، محمدیه، شهرصنعتی البرز و مهرگان مهار و عملیات اطفا با موفقیت انجام شد.

محمدرضا علیمی خاطر نشان کرد: وجود سیستم‌های اعلام و اطفا حریق در شرکت‌های صنعتی، انبارداری اصولی و فنی، رعایت الزامات فنی نگهداری و حمل مواد اولیه و حضور نیرو‌های آموزش دیده جهت اطفا حریق در لحظات اولیه می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در شرکت‌های صنعتی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار