اجرای ۶۰۰ مترمربع نقاشی و دیوارنگاری در شهرکرد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از اجرای نقاشی و دیوارنگاری در نقاط مختلف شهر خبر داد.

اکبر ایازی با بیان اینکه هنر دیوارنگاری آرامش اجتماعی را به جامعه هدیه می‌کند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ مترمربع دیوارنگاری در نقاط مختلف شهر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و با همکاری هنرمندان بومی اجرا شده است.

وی افزود: با نقش‌بستن مضامین مختلف بر روی دیوار‌های مکان عمومی، شهروندان با قوه بینایی خود آن را درک و تحلیل کرده و در نهایت پیام‌رسانی با استفاده از این هنر می‌توانند در تقویت و احیا فرهنگ یک شهر نقش‌آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید  


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به آمیختگی فرهنگ و هنر بر دیوار‌های شهر، ادامه داد: یکی از برنامه‌های مدون این سازمان، تنوع دیوارنگاری و رسیدگی به فضای محیطی شهری بوده تا بتوانیم نشاط و شادابی را برای شهروندان فراهم کنیم.

ایازی گفت: نقاشی و دیوارنگاری دبستان دخترانه هیئت‌امنای فرهنگیان، دبیرستان سعدی شهرکرد، حافظ شمالی، ستاد اقامه نماز، مجتمع سالمندان آفتاب، مجتمع مسکونی مهر نوید منظریه، مرکز جامع سنجش در خیابان کاشانی، دیوارنگاری «روز شهرکرد» در بلوار فردوسی شمالی از جمله اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار