تکمیل حماسه بدرقه رئیس جمهور شهید و همراهان با حماسه حضور

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ولایتمدار و بصیرچهارمحال و بختیاری برای حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

در اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) آمده است: تلاش مجاهدانه همه دلسوزان میدان جهاد تبیین به خصوص علما، نخبگان، اساتید، کارشناسان و هادیان سیاسی، اصحاب رسانه و فعالان فضای به خصوص رسانه ملی برای حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ارج می‌نهیم.

بدون شک مشارکت آحاد مردم در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف کلان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

همانا علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات که خنثی کننده توطئه‌های دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی می‌باشد؛ به تعبیر مقام معظم رهبری، انتخاب فردی معتقد به مبانی انقلاب، که هم کارآمد باشد و هم شب‌و روز نشناسد و توان و نشاط برای کار کردن داشته باشد، ضرورتی انکارناپذیر برای حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف خصوصا معیشت و اقتصاد، استقلال و اقتدار و عزت و سربلندی ایرانیان است.


بیشتر بخوانید


اقشار مختلف مردم غیوربام ایران چهارمحال و بختیاری با برپایی اجتماعات گوناگون بمناسبت گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت نشان دادند که قدردان خادمان ملت هستند و امید است با توجه به شرایط شرایط حساس داخلی- منطقه‌ای و بین المللی در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب، حماسه بدرقه شهید جمهور را با خلق حماسه حضور تکمیل کنند.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) هم با اعلام آمادگی همه جانبه برای تإمین امنیت انتخابات، از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنیم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه ا‌ی دشمن شکن، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان حمایت تاریخی خود از ولایت، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار