مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون به ۵۳۰ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ پاسخ داده شد.

نرگس فرهادی گفت: از فروردین ماه تا خرداد ماه امسال، ۵۳۰ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت شد و در این راستا تلاش شد به تمامی مطالبات مردم پاسخ داده شود.

وی افزود: بیشترین پیام‌ها در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، آسفالت و سمپاشی درختان بوده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد افزود: پس از برقراری تماس درخواست شهروندان از طریق سامانه ثبت و کد پیگیری برای آن‌ها ارسال و موارد به سرعت به حوزه مربوطه ارجاع و در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده شد.


بیشتر بخوانید


فرهادی گفت: پویایی، کارآمدی و سرعت عمل در پاسخگویی و انجام درخواست‌ها از ویژگی‌های این سامانه است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مطالبات خود از مدیریت شهری شهرکرد را با سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.