استاندار هرمزگان به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مردم بخش احمدی حاجی آباد دیدار کرد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این دیدار بی واسطه گفت: مردم دغدغه‌ها و مشکلات خود را در این دیدار بیان کردند و در نتیجه تصمیماتی برای حل مشکلات اهالی این منطقه گرفته شد.

 دوستی افزود: اصلی‌ترین مشکل مردم بخش احمدی، راه‌های دسترسی و مواصلاتی است که در این زمینه گزارشات مردمی جمع بندی و تصمیماتی برای حل مشکلات راه احمدی گرفته شد.

وی گفت: اعتبارات مناسبی برای حل مشکلات راه‌های بخش احمدی در سال جاری در نظر گرفته شده است و در زمینه آبرسانی و شبکه آب شرب نیز مشکل آب ۶ روستا بر اساس مصوبات سفر قبل به بخش احمدی برطرف شده و امسال نیز ۱۷ طرح آبرسانی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار هرمزگان افزود: در زمینه اشتغال مردم بخش احمدی نیز دغدغه‌های زیادی وجود دارد که تسهیلات خود اشتغالی برای اهالی این منطقه در سال جاری پرداخت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:

جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان بله      جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان ایتا     جدال تیم هرنگ جوان بستک با ایرانجوان بوشهرپیام رسان روبیکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.