رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در هرمزگان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقابتی‌ترین انتخابات در سال‌های اخیر بود.

حجت الاسلام ذاکری گفت:انتخابات رقابت حق و باطل و ایمان و کفر نیست، بلکه انتخابات رقابت سیاسی برای گزینش و انتخاب بهترین روش برای اداره جامعه است. وی گفت: انتخابات نماد دموکراسی و مقبولیت و مردم‌سالاری است و حضور مردم برای انتخاب بهترین روش اجرایی است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت:انتخابات فعلی زودهنگام، اما به معنای واقعی رقابتی بود و تا لحظه آخر کسی نمی‌دانست کدام گزینه پیروز میدان است.

ذاکری گفت: از همه دست اندرکاران ستاد‌های انتخابات همچنین خانواده‌های شهدا، ایثارگران، زنان مردان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان دولت، کشاورزان، صیادان و همه اقشار و صنوف جامعه صنعتی و سلامت، پرستاران و اهل سنت تشکر می‌کنیمکه سبب افازایش مشارکت در استان شدند.

همچنین از روسای ستاد‌های قالیباف که در اختیار پزشکیان قرار گرفتند نیز قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: تا دیروز رقابت بود، اما از امروز رفاقت بین همه فعالان سیاسی استان برقرار است و در همین زمینه شخصا با رئیس ستاد جلیلی در هرمزگان تماس و بر همدلی تاکید کردم. ذاکری افزود: ستاد به حرمت ماه محرم هیچ گونه مراسم جشن و شادی در استان برقرار نمی‌کند.

 رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در هرمزگان گفت: مسولان ستاد انتخابات پزشکیان در هرمزگان همراه با دیگر شهروندان مطالباتی از رئیس جمهور دارند گه مهمترین آن‌ها بکارگیری نیرو‌های هرمزگانی در مدیریت‌های کلان و وزراتخانه‌ها و سطح ملی است و در این زمینه بانک اطلاعاتی در حال تهیه است. 

 ذاکری افزود:این خواسته از ۲۰ سال پیش مطرح است و در هیچ کدام از دولت‌ها اجرایی نشده است.

وی گفت: ههر چند در هرمزگان کار‌های زیادی شده است هیچ کاری نیست که از صفر شروع شود و در این زمنیه معنقد نیستیم که دولت‌های قبلی هیچ کاری نکردند بلکه معتقدیم‌برای حل کار‌های زمین مانده باید گام‌های برداشته شود.

رئیس ستاد پزشکیان گفت: در حوزه دریا کار‌های زیادی مانده است استفاده از دریا حق ساحل نشینان است قبل از دولت حق‌ملت است و این دریا متعلق به مردم هرمزگان است.

ذاکری افزود: باید از منابع مستقر در هرمزگان استفاده شود و در انتخاب سهمیه استخدامی اولویت به نیرو‌های بومی و ماندگار در استان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.