مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان به خودکفایی و توانمندی رسیده و پس از دریافت خدمات هدفمند و موضوعی از این نهاد خارج شدند.

 حمید باسره افزود مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان  افزود: کمیته امداد هرمزگان برای سه هزار و ۵۳۴ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت با اعتبار هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال ساخت و تحویل مددجویان شده است.

وی گفت: در حوزه تعمیرات مسکن مددجویان نیز ۴۲۱ میلیارد ریال برای تعمیر چهار هزار و ۲۰۸ واحد مسکونی هزینه شده است.

باسره افزود: همچنین با اعتبار ۳۵۲ میلیارد ریال ۲ هزار و ۳۴۷ چشمه سرویس بهداشتی برای خانواده‌های تحت حمایت نیز ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: تامین و اهدای جهیزیه به ۱۲ هزار و ۹۹۸ نوعروس و زوج‌های جوان نیازمند، تامین و اهدای ۲۱ هزار و ۹۰۳ دستگاه انواع لوازم ضروری زندگی به مددجویان، پرداخت حق بیمه اجتماعی برای حمایت از۱۰ هزار و ۴۷۴ زن سرپرست خانوار و پرداخت کمک هزینه‌های درمانی برای ۴۵ هزار بیمار نیازمند و با اعتبار پنج هزار و ۵۵ میلیارد ریال از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد هرمزگان است.

بیشتربخوانید:پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
وی افزود: ساخت و راه‌اندازی نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی تجمیعی کشور با ظرفیت تولید بیش از یک مگاوات برق و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال به منظور توانمندسازی ۲۰۴ خانواده تحت حمایت این نهاد دراستان هرمزگان صورت گرفته است.
باسره گفت: هزار و ۲۸۷ نیروگاه خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی با اعتبار ۲ هزار و ۱۲۷میلیارد ریال، ایجاد ۳۲ هزار و ۳۶۴ فرصت شغلی جدید با پرداخت ۲۱ هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع فنی حرفه‌ای و کاربردی برای ۲۰ هزار و ۵۱۳ نفر از مددجویان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال و کاریابی در بنگاه‌های اقتصادی برای دو هزار و ۱۵۹ نفر از جویندگان کار تحت حمایت این نهاد نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد هرمزگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.