فرماندار چابهار گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر جاده دوبانده طی ۲ سال گذشته در مسیر‌های چابهار - کنارک، ساخته شده است.

جواد سپاهی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: بیش از ۱۰۰ کیلومتر جاده دوبانده طی ۲ سال گذشته در مسیر‌های چابهار - کنارک، سه راهی کنارک به طرف نیکشهر، شهر چابهار به رمین و بریس به چابهار در محدوده سواحل بلوچستان ساخته شده که اینها همه نشان دهنده پویایی و خدمات رسانی دولت شهید آیت الله رییسی بوده است.

جواد سپاهی افزود: خدمات رسانی دولت در ۲ سال گذشته باعث رونق و آبادانی جنوب سیستان و بلوچستان شده و این جهاد خدمات رسانی همچنان تا کاهش و حل کامل مشکلات مردم ادامه دارد.

وی بیان کرد: میز خدمت شورای اداری چابهار در مناطق مختلف چابهار برگزار شده و آخرین بار هم در روستای رمین از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار و بسیاری از مشکلات پیگیری شد.

فرماندار چابهار افزود: رییس جمهور در سه سال گذشته در حوزه شهرستان چابهار و سیستان و بلوچستان سفر‌های مستمر داشته و اقدامات شایسته و ماندگاری در حوزه مختلف انجام داده که این اقدامات در اذهان ولی نعمتان باقی مانده است.

وی ادامه داد: تبیین اقدامات انجام شده به مردم باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا اطلاع رسانی دقیق به ولی نعمتان را داشته باشیم.

سپاهی تصریح کرد: در حوزه برق رسانی و توسعه برق روستایی و شهری اقدامات بسیار خوبی انجام شده و جا دارد از پیگیری‌های مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان قدردانی شود.

وی خاطر نشان کرد: قطعی مکرر برق در چابهار به دلیل شدت شرجی هوا، فرسودگی سیم‌ها به دلیل این شرجی، ضعیف بودن بعضی از ترانس‌ها اتفاق افتاده، اما با یک مدیریت کاربردی در حال مرتفع کردن این موضوع هستیم.

برچسب ها: راهسازی ، جاده سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار