در راستای پاسخگویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات روستائیان، دیدار چهره به چهره (میز خدمت) با حضور دانش فرماندار شهرستان سرباز‌و مسئولان شهرستان در روستای پادیگ از توابع بخش مرکزی سرباز برپاشد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان سرباز،   دانش فرماندار شهرستان سرباز پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم روستای پادیگ از زبان علما، معتمدین، دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای مذکور در حوزه‌های مختلف از جمله بهسازی معابر روستایی، رفع مشکلات شبکه و تامین آب شرب، تقویت شبکه برق، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی و ... دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده را به مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی ربط صادرکرد.

 وی هدف از برگزاری میزخدمت را ارتباط بی واسطه مردم و دولت عنوان کرد و گفت شنیدن سخن مردم و در میدان بودن در راستای سیاست‌های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم سیستان و بلوچستان مبنی بر رسیدگی به مشکلات مردمی از نزدیک و ارتباط چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان است.

 فرماندار گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر مدیران به مردم میز خدمت از سوی دستگاه‌های مختلف در روستا‌های سطح شهرستان سرباز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

  فرماندار در پایان از علمای روستای پادیگ با اهدای لوح تجلیل بعمل آورد.

برچسب ها: فرمانداری ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار