مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه هفدهم خرداد ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس در تفرجگاه‌ها و پارک‌های شهر الوند ۳۰ قبضه سلاح سرد کشف و ۹ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه برخورد با عاملان ناهنجاری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان یکی از مهمترین ماموریت‌های پلیس است، بیان کرد: این طرح بطور مستمر در دستور کار بوده و در تمام نقاط این ششهرستان به اجرا در خواهد آمد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده درقزوین

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت و پاکسازی نقاط آلوده طی ۱۵ روز گذشته در سطح استان خبرداد.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی منازل، پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان موفق شدند ۴۰ نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر را دستگیر و مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات و ادوات مصرف و توزین را کشف و جمع آوری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: اجرای این طرح دستاورد‌های مطلوبی، چون کشف ۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۶ نفر سارق، توقیف ۱۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف به همراه داشت.

سرهنگ عبدالمالکی اضافه کرد: طرح‌های پاکسازی در رابطه با خرده فروشان و دستگیری مجرمین و سارقان به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کولرگازی قاچاق به مقصد نرسید

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را توقیف کردند.

سرهنگ حاجیان راد افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودرو تعداد یک دستگاه کولر گازی خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف و یک نفر دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.