زمان برگزاری شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان-مشهد تغییر کرد

زمان برگزاری شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان-مشهد تغییر کرد و این جشنواره از ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - مشهد، با جابه‌جایی زمانی، از ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

این رویداد به مدت ۴ روز در استان خراسان رضوی و شهر مشهد میزبان رقابت هنرمندانی از ۱۰ استان (کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، مازندران، قم، اصفهان و خراسان رضوی) خواهد بود.

جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانر‌های سینمایی برگزار می­‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌­های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - مشهد در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود؛ بخش فیلم شامل دو بخش مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می‌توانند در این جشنواره رقابت کنند. 

شایان ذکر است بخش عکس در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.