در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رضا ایرانمنش یادگار جنگ است/ عمل ایرانمنش رضایت‌بخش بود

بابک نوری بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: رضا ایرانمنش یادگار جنگ است و تا کنون پزشکان از عمل وی رضایت دارند، اما ملاقات ممنوع است.

بابک نوری بازیگر پیشکسوت کشورمان درباره وضعیت فعلی رضا ایرانمنش بازیگر قدیمی گفت: روز گذشته ششم تیرماه رضا ایرانمنش عمل جراحی سختی داشت؛ به همین دلیل چند روز در بیمارستان، شورای پزشکی برگزار می‌شد که پزشکان تشخیص دهند این عمل انجام شدنی است یا خیر.

وی ادامه داد: رضا بارها کما رفت و عمل جراحی انجام داد زیرا همیشه عوارض شیمایی جنگ همراهش بوده است و در حقیقت در راه رفتن دچار مشکل بود یا بدنش تاوال‌هایی می‌زد که واقعا هم غم‌انگیز هم وحشتناک است. به همین دلیل هم روز گذشته عمل شد و تا کنون پزشکان از عمل رضا رضایت دارند اما ملاقات ممنوع است و کسی نمی‌تواند او را ملاقات کند. 

رضا ایرانمنش

وی افزود: با اینکه رضا ایرانمنش ۱۷ بار کما رفت و دکتر‌ها قطع امید کرده بودند اما رضا روحیه خوبی دارد. متاسفانه عوارض شیمیایی و جنگ اذیتش می‌کند و امیدوارم این عمل، آخرین عمل رضا باشد و سلامتی‌اش را بدست بیاورد. بیشتر از همه این‌ موارد امیدوارم به رضا ایرانمنش توجه شود، شاید به این خاطر که در همین یکی دو روز پستی گذاشته شد و به رضا توجه شد. 

بابک نوری بیان کرد: رضا سال‌ها بود که توان کارکردن داشت اما نشد و نگذاشتند، ایرانمنش چند طرح و فیلمنامه نوشته است و جاهای مختلف برده اما به آن‌ها توجهی نشده است. ایرانمنش یادگار جنگ، پیشکسوت و قدیمی است. چند سال گذشته است و یک فیلم درجه یک به نام خاور دارد که قصد ارسال به جشنواره دارد. حرف من این است که رضا دلش می‌خواهد کار کند.

رضا ایرانمنش هنرمند

 وی ادامه داد: فکر می‌کنم با این همه فیلمی که ساخته می‌شود، تنها یک تعداد آدم مشخص شده پای کار هستند و این واقعا ظلم است. نمی‌خواهم در این شرایط چنین حرف‌هایی را بگویم که به یاد رضا بیفتند اما چنین مواردی ظلم است و چهار روز دیگر چنین افرادی را یادشان می‌رود؛ کاش می‌توانستم با صدای بلند بگویم، چهار روز دیگر رضا ایرانمنش را یادتان می‌رود.

وی افزود: رضا ایرانمنش قدرت بازیگری، نویسندگی و کارگردانی دارد، اما وقتی عزیزان می‌روند بعد انسان‌ها به یادشان میفتند. برخی از جماعت ما بی‌معرفت هستند و چرا تنها چند بازیگر از یک سریال به یک سریال دیگر بروند و دیگران هیچ! 

رضا ایرانمنش  هنرمند قدیمی

این بازیگر قدیمی گفت: می‌توانم بگویم اگر یک کار و فیلمی به رضا پیشنهاد شود، حالش بهتر می‌شود. همچنین از حمایت‌های دولتی اطلاعی ندارم و تنها می‌دانم در روز اول بیمارستان بستری‌اش نمی‌کردند ولی به ضمانت پزشک ایشان بستری شدند و بنا شد به دنبال کارهایش باشیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خبر داد: همچنین بر اساس عمل انجام شده و جابه‌جایی استخوان‌هایی که در بدنش قرار داده شده، بنا شد تا دو الی سه روز آینده بررسی کنند و ببیند عفونت رخ ندهد و ان‌شاءالله اخبار تکمیلی را اعلام خواهیم کرد.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۱:۱۴ ۰۸ تير ۱۴۰۳
جناب آقای قاضی زاده هاشمی به جای تلاش برای گرفتن جایگاه ریاست جمهوری در انجام وظایف اصلی خود تلاش بفرمایید و به مشکلات جانبازان مخصوصا جانبازانی که از اسطوره های این کشور هستند رسیدگی کنید . شرایط امروز آقای ایرانمنش کارنامه شما و روسای سابق بنیاد را زیر سوال میبرد . لعنت بر ظالمان
آخرین اخبار