فرمانده انتظامی شهرستان نمین گفت: پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال"بیت‌کوین" در یکی از روستا‌های شهرستان نمین کشف شد.

سرهنگ همت اللهیاری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمین با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از فعالیت غیرقانونی و استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال"بیت‌کوین" در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نمین افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، در قالب گشت انتظامی به روستای مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل این فرد متخلف پنج دستگاه استخراج ارز دیجیتال و یک دستگاه مودم وای فای کشف کردند.
به گفته او، کارشناسان ارزش تقریبی ماینر‌های کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ اللهیاری بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.
او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان نمین گفت: پلیس در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.
او با تاکید بر اینکه پلیس با اقتدار کامل از امنیت اقتصادی پاسداری و از مخلان اقتصادی و قاچاقچیان سلب تحرک کرده است، از اقشار مختلف جامعه خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی و مجرمانه موضوع را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.