مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: در فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه امسال ورود گردشگران خارجی به کشور نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۶ درصد رشد داشته است که سهم این استان باید افزایش یابد.

مسلم شجاعی در دهمین کمیسیون گردشگری و کسب‌وکار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: حوزه گردشگری بدون بخش خصوصی پیشرفت نمی‌کند و نیاز است در این استان برای جذب گردشگران خارجی بازاریابی شود.

وی مشخص شدن اولویت نخست چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری را ضروری دانست و افزود: ظرفیت انتخاب شده برای توسعه گردشگری در استان باید قابل رقابت با سایر استان‌ها را در حوزه جذب گردشگر خارجی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


شجاعی در خصوص بازاریابی برای گردشگری این استان، اضافه کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی بزرگ کشور، خبرنگاران خارجی مستقر در ایران و فم‌تور‌ها بهره‌گیری کرد.

وی ادامه داد: دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ارائه تولید محتوا‌های رسانه‌ای تولیدی در استان‌ها به توریست‌های خارجی آمادگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار