تایید نهایی ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پرونده ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تایید نهایی شد.

صمد علامه گفت: از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده‌اند.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در سایر شهر‌ها به غیر از مرکز استان تعداد ۶ هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی شدند که از این تعداد چهار هزار و ۹۶۵ متقاضی واریز وجه انجام داده و به چهار هزار و ۸۶۱ متقاضی هم تخصیص پروژه انجام یافته است.
او گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه بخش‌ها موفق بوده و واحد‌های تحویلی و در حال تکمیل در قالب این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است.
علامه افزود: مطابق برنامه چهار ساله وزارت راه و شهرسازی، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکونی برای متقاضیان تا چهار سال آینده است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرک ۶۴۵ هکتاری شهید سلیمانی اردبیل به عنوان یکی از بزرگترین شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا می‌باشد.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل یکی از مشکلات اساسی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن را آورده و نحوه واریزی وجه از سوی متقاضیان ذکر کرد و افزود: این وضعیت با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساماندهی خواهد شد.
او تصریح کرد: همه الزامات، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های دفتر مقررات ملی ساختمان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.