احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان قرار دارد.

محبوب حیدری در حاشیه بازدید از شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل، اظهار کرد: در شهرک شهید سید جعفر خراسانی شهر اردبیل ۳ هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث طرح نهضت ملی مسکن متقاضیان قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا توسط پیمانکاران سازنده بوده و ساخت بقیه واحد‌ها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین، نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام خواهیم کرد.

او افزود: در شهرک شهید خراسانی تخصیص زمین به ۴ شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت، مقرر شد پیمانکاران سازنده در احداث واحد‌های مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار، تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

حیدری با توجه به اهمیت حل مشکل مسکن و اولویت آن در برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی، در این بازدید از معاون مسکن و ساختمان خواستار پیگیری مداوم برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها شد.

او با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، افزود: موظف هستیم واحد‌های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.