خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل غیرقانونی است

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن را غیرقانونی اعلام کرد.

محمد زارع حسین‌زاده گفت: ۱۱ شهرک در استان اردبیل در قالب نهضت ملی مسکن در حال احداث است که خدمات زیربنایی به‌ویژه تاسیسات آب ، برق ، فاضلاب ، گاز و مخابرات با همکاری مدیران این دستگاه‌ها در این شهرک‌ها تامین شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه احداث بزرگترین شهرک و سایت نهضت ملی مسکن کشور در سطح ۶۷۰ هکتار در اردبیل هدف‌گذاری شده است ، افزود: مساحت این سایت بزرگتر از سایت نهضت ملی مسکن قم بوده و بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۲۰ واحد مسکن در سایت مزین به شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است.

او تعداد ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن در این استان را ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی ذکر کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۴۱ هزار و ۱۲۵ نفر تایید نهایی شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه ۲۸ هزار و ۵۰۰ متقاضی مسکن اقدام به واریز آورد اولیه به میزان ۴۰ و ۸۰ میلیون تومان کردند، افزود: ۲۴ هزار نفر از این متقاضیان مربوط به اردبیل و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های متقاضی می‌باشد.

زارع حسین‌زاده روند احداث نهضت ملی مسکن در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد در شهر اردبیل و چهار هزار و ۳۰۰ واحد در سایر شهرهای این استان شروع شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.