مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دارای جایگاه بسیار با اهمیتی در سطح کشور‌های منطقه و حتی جهان است.

حجت‌الاسلام نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی دارای جایگاه بسیار با اهمیتی در سطح کشور‌های منطقه و حتی جهان است و به‌خوبی و باقدرت در تعیین سیاست‌های جهانی به‌عنوان یک کنشگر فعال و اثرگذار در حال ایفای یک نقش راهبردی است.

وی افزود: امروز سیاست‌های خیرخواهانه کشور عزیزمان نه‌تن‌ها عامل عزت و افتخار مردم ایران و فتح‌الفتوحی برای جمهوری اسلامی است؛ بلکه حتی در بین لایه‌ها و توده‌های مردمی سراسر جهان نیز نفوذ کرده و قلب مردم جهان را به سمت‌وسوی نگرش‌های ایران و اسلام متمایل کرده است.

حجت‌الاسلام نجیمی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران گفتمان اسلام را نقشه راه خود قرار داده است و این گفتمان باعث عزت، اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف شده است و تنها راه رهایی جهان امروز از بن‌بست‌هایی که در آن قرار گرفته است در گفتمان اسلام به پرچم‌داری جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مردم ایران به پشتوانه آموزه‌هایی که بر اساس دین اسلام، قرآن و نصرت الهی است به این باور رسیده‌اند که «ما می‌توانیم» و پشتوانه این آموزه‌ها همواره در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند و هیچ موقع به بیگانگان چشم نداشته‌اند و این مهم‌ترین موضوعی بوده است که امروز به چنین جایگاه ارزشمندی کشور عزیزمان در سطح جهان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار