نامی داوطلب انتخابات شد

محمدحسن نامی با حضور در ستاد انتخابات اعلام کاندیداتوری کرد.

محمدحسن نامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ایجاد «دولت هوشمند» اولویت من است

محمدحسن نامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مهمترین چالش امروز ما بحران اقتصادی و معیشتی است می‌خواهیم با اتکا به ظرفیت‌های داخلی گره‌های کور اقتصادی را بگشاییم و سفره مردم را وسعت بخشیم.

وی افزود: باید از انبوه ظرفیت‌های کشور در این مسیر استفاده کرد. ایجاد دولت هوشمند مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های ماست.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به‌عنوان نقطه قوت کشور، موقعیت ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک و همچنین ظرفیت ممتاز ژئواکونومیکِ ایران، می‌تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایفا کند.

نامی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و افزایش سرعت و ظرفیت اینترنت برای عموم مردم و به‌ویژه نسل جوان، از دیگر اولویت‌های مهم خواهد بود.

وی اظهار کرد: توجه ویژه به جوانان و زنان به عنوان سرمایه‌های اصلی این کشور نیز از اولویت‌های مهم برنامه‌های اینجانب خواهد بود. همچنین توجه به مسئله فقر و حمایت از محرومان و مستضعفان نیز از جمله سیاست‌های کلان دولت ما خواهد بود.

نامی گفت: در «دولت اقتصاد مردمی و ایران هوشمند» با اتخاذ راهکار‌های کارآمد در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی گام‌های موثری در جهت ارتقای سطح زندگی اقشار آسیب پذیر برخواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار