قهرمانی تهران در رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود کشور

مرحله نخست رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور با صدرنشینی تیم تهران در شهرستان رودسر پایان یافت.

مسئول برگزاری این رقابت‌ها با بیان اینکه مسابقات به مدت دو روز با حضور ۱۰۳ اتومبیلران آقایان و بانوان از ۱۰ استان برگزار شد گفت: شرکت کنندگان در شش کلاس یک، دو، سه، چهار، مَوِریک (یوتی وی) و بانوان با یکدیگر رقابت کردند.
پژمان خسرودوست افزود: در پایان تیم تهران با کسب ۳۱ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد، تیم‌های البرز و قزوین با کسب ۲۸ امتیاز به طور مشترک بر سکوی دوم قرار گرفتند و تیم فارس نیز با ۲۰ امتیاز سوم شد.
وی گفت: در رقابت‌های انفرادی و در کلاس یوتی وی، کاوه ناظر و رادمهر اعتصامی از تهران به ترتیب رتبه‌های نخست و دوم را کسب کردند، رسول کیانی از اصفهان در مکان سوم این کلاس قرار گرفت.
خسرودوست ادامه داد: همچنین در رقابت‌های کلاس یک، قاسم وکیلی از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، رضا بیرامی و واحد محمدزاده هر ۲ از البرز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را تصاحب کردند.
پژمان خسرو دوست گفت: در رقابت‌های کلاس ۲، مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور نیز، مرتضی مولایی از تهران قهرمان شد، سجاد نصیری از گیلان در مکان دوم قرار گرفت و یاشار پاشایی از تهران سوم شد.
وی افزود: در رقابت‌های کلاس سه، علیرضا نعمتی از قزوین مقام نخست را کسب کرد، مهدی بیدخوری و محمد اندیکلایی هر ۲ از تهران به ترتیب دو م و سوم شدند و در رقابت‌های کلاس چهار، علی اکبر دبیری از فارس مقام قهرمانی را تصاحب کرد، حامد سلیمی از البرز دوم شد و حسن مالمیر از قزوین در رتبه سوم قرار گرفت.
خسرودوست گفت: در رقابت‌های بخش بانوان مرحله نخست رقابت‌های اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور، سمانه رضایی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، هلیا جمالی نژاد از البرز در مکان دوم ایستاد و نازنین زارع از فارس رتبه سوم را تصاحب کرد.

برچسب ها: اتومبیلرانی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.