تشریح جزییات مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بیش از ۲۰۰ نقطه استان خبر داد.

حسین انجم‌شعاع در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد را منشا و سرآغاز جمهوری اسلامی خواند و گفت: پانزدهم خرداد مراسم گرامیداشت این قیام ساعت ۲۰ در تکیه میدان قلعه شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری بزرگداشت ارتحال امام راحل ویژه بانوان ۹ خرداد در میدان شورا، دعای ندبه و برگزاری یازدهمین سوگواری ملی تعزیه در روستای ده‌زیار از ۱۲ تا ۲۲ خردادماه از جمله دیگر برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان تصریح کرد: از استان سه هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) در پایتخت حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: در ۱۳ خرداد نیز مراسم محوری ساعت ۲۰ در مسجد امام (ره) شهر کرمان برگزار می‌شود و سخنران آن نیز حجت‌اسلام دولابی مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیت خواهد بود.


انجم شعاع در بخش دیگری از سخنانش به خدمات شهید جمهور و همراهانش اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور شهید تراز خدمت‌رسانی به مردم را بالا برد و به مردم بدون منت و خالصانه خدمت کرد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم کشورمان در هشتم تیرماه امسال نیز در انتخابات پیش رو به کسی رای خواهند داد که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رئیسی نشان داد می‌توان جهادی و انقلابی کار کرد،  اظهارداشت: شهید جمهور به‌خوبی به همگان نشان داد که با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و در ارتباط با مردم به‌خوبی کار‌ها پیش خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت جامع امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام بزرگوار شخصیتی بی نظیر در عصر حاضر بودند که توانستند بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.