اختصاص ۸۰ اتوبوس برای اعزام زائران کرمانی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

عبداللهی گفت: ۸۰ اتوبوس برای اعزام زائران از کرمان اختصاص داده شده و حدود ۵۰ دستگاه دیگر نیز به عنوان پشتیبان و به صورت آماده باش درنظر گرفته شده است.

علی عبداللهی در جریان نشست هم اندیشی اعزام زائران مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که در محل استانداری و با حضور علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار برگزار شد،  طرح جابه جایی زائران و لزوم به کارگیری ظرفیت کامل ناوگان حمل و نقل مسافران در ایامی مانند سالروز رحلت حضرت امام (ره) و اعزام زائران اربعین حسینی را از اولویت‌های این اداره کل دانست.

وی افزود: جلسات هم اندیشی متعددی را با انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافربری استان با اولویت ایمنی سفر و تاکید بر اخذ تائیدیه کارشناس فنی اتوبوس قبل از سفر برگزار کرده ایم تا زائران با اطمینان خاطر بیشتری سفر کنند، همچنین سپاه ثارلله استان نیز برای اطلاع رسانی بهتر از طریق ثبت‌نام در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای اعزام اقدام کرده است. 

مديركل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان كرمان با اشاره به پیش بینی اعزام  ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر برای شرکت  در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مرقد مطهر بنیان گذار جمهوری اسلامی، گفت: تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران استان کرمان اختصاص داده شده و حدود ۵۰ دستگاه دیگر نیز به عنوان پشتیبان و به صورت آماده باش درنظر گرفته شده است. 

وی بیان داشت: زائران در صورت مشاهده هر گونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان  مطرح کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و اعلام نتیجه آن اقدام لازم به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار