آغاز طرح برخورد با گران‌فروشی میوه

اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید بازرسی از واحد‌های عمده فروش و خرده فروش میوه در سراسر کشور و مقابله با گران‌فروشی خبر داد.

اتاق اصناف ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی از واحد‌های عمده فروش و خرده فروش میوه در سراسر کشور و مقابله با گران‌فروشی آغاز شد.

 اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای درباره برخورد با گران فروشی میوه در سطح خرده و عمده اعلام کرد: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ممانعت از سوء استفاده سودجویان، کنترل و مدیریت مطلوب بازار و … پایش و نظارت دقیق بر روند قیمت‌گذاری حلقه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی میوه و تره‌بار در دستور کار بازرسان اصناف قرار گرفته است؛ لذا بازرسان اصناف در این امر ضمن هماهنگی و همکاری با سازمان‌های مرتبط، ماموریت دارند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند؛ لذا اکیدا توصیه می‌شود، واحد‌های عمده فروش و خرده فروش میوه و تره بار در خصوص قیمت‌گذاری محصولات صیفی، سبزی و میوه بر اساس سود قانونی اقدام کنند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
همه مسئولان دروغگو هستند زردآلو کیلویی ۲۵۰ هزارتومان امروز در ابادان خریدم ابته فقط تونستم ربغ کیلو بخرم حساب کردم دانه ای ۱۰ هزارتومان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
سیب زمینی شده ۲۰ هزار لطفآ کنترل کنید بااین گرانی چرا صادر میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
عاقبت خاک شود حسن جمال من و تو به فکر مال دنیا نباش عاقبت همه ما از فرزندانمان سر قبرمان نمک بریزند استخوان میشویم واگر نمک نریزند خاک میشویم
آخرین اخبار