معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور :

مشارکت خیرین در ساخت مدارس کشور ۳۰ درصد رشد داشته است

یازرلو گفت: میزان مشارکت افراد خیر و نیکوکار در ساخت و توسعه مدارس در دولت سیزدهم رشد ۳۰۰ درصدی داشته است.

صفرعلی یازرلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ایلام، با گرامیداشت یاد شهید جمهور و با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در زمینه توسعه و نوسازی مدارس کشور، اظهار کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، خیرین ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای مدرسه‌سازی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق محروم، کمک و مشارکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۲ هزار و ۹۷۰ مدرسه با ۱۳هزار کلاس درس در کشور افتتاح شده است، افزود: ۱۱درصد این طرح‌ها با مشارکت ۱۰۰درصدی خیرین مدرسه‌ساز و نیکوکاران بوده و ۴۶ درصد مابقی نیز با مشارکت خیرین و نیکوکاران ساخته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان‌ها در کشور هزینه شده است، گفت: در این مدت ساخت ۱۹۰ هنرستان آغاز و ۲۰۰طرح مدرسه‌سازی بزرگ‌مقیاس نیز شروع شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های عمرانی در حوزه مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم ۳۵درصد رشد داشته است، ابراز کرد: از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون هفت هزار مدرسه افتتاح شده است.

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.