دادستان راور از دستگیری راننده فراری کامیونی که منجر به تصادف دلخراش و مرگبار یک عابر پیاده در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شده بود خبر داد.

مجتبی استوار زاده با اشاره به ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده)، اظهار داشت: هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از ماموران انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند، حسب مورد به حبس بیش از دو سال محکوم خواهد شد.

دادستان راور در تشریح این خبر گفت: هفته گذشته در یکی از محور‌های مواصلاتی در روستایی از توابع شهرستان راور، عابر پیاده شبانه وارد جاده شده و راننده کامیونی بدون توجه به جلو با وی برخورد کرده و علی رغم شدت برخورد از صحنه متواری شد.

وی افزود: بر اثر بی توجهی راننده در امر امداد رسانی و فرار از صحنه جرم و عبور تعداد زیادی از کامیون ها، متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده و متلاشی شدن بدن، عابر پیاده در دم جان باخت.

این مقام قضایی اعلام کرد: ضمن صدور دستورات قضایی و تلاش شبانه روزی مامورین کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان راور و بررسی کلیه دوربین‌های جاده‌ای، کامیون مذکور شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان توقیف گردید و راننده متخلف بازداشت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.