استقبال از دانش آموز قهرمان والیبال جهان

در پی بازگشت دانش‌آموز والیبالیست تبریزی از صربستان صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، به دنبال بازگشت والیبالیست‌های کشورمان از صربستان به استقبال پوریا آریاخواه، دانش‌آموز والیبالیست تبریزی رفت.

 مسعود سعادتی در این آئین استقبال، پیروزی پر افتخار تیم والیبال دانش‌آموزی کشور و برافراشتن پرچم ایران پراقتدار در عرصه بین‌المللی را تبریک گفت.

وی دانش‌آموزان توانمند در عرصه‌های متعدد را افتخاری بزرگ برای دستگاه تعلیم و تربیت دانست و گفت: طی سال‌های گذشته شاهد درخشش دانش‌آموزان عزیز استان در رشته‌های ورزشی بوده‌ایم و این موفقیت، مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی به نمایندگی از جامعه فرهنگیان این پیروزی افتخارآمیز را به ملت ایران و به ویژه استان، تبریک و شادباش گفت و برای این دانش‌آموز ساعی، آرزوی طول عمر و سلامتی کرد.

شایان ذکر است؛ پوریا آریاخواه، والیباست تبریزی به همراه تیم دانش‌آموزی کشور با شکست سه بر صفر آلمان، قهرمان جهان شده است.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

شایان ذکر است؛ پوریا آریاخواه، ملی‌پوش، هنرجوی رشته تربیت بدنی هنرستان تختی ناحیه ۳ تبریز و بازیکن تیم مس سونگون نیز است که درا ین دوره از مسابقات حضور یافته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار