استاندار اردبیل گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در جریان مسابقات هفته چهارم والیبال لیگ ملت‌های جهان تماشاگران و مردم با آرامش کامل این رقابت‌ها را دنبال خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از آخرین وضعیت آماده سازی سالن حسین رضازاده گفت: با افزایش نیرو‌های کنترل ورودی‌ها تکریم علاقمندان دارای بلیط بهتر انجام می‌گیرد و افراد فاقد بلیط در خانه‌های خود این دوره از مسابقات را از شبکه سراسری تماشا کنند.

وی با تاکید بر افزایش تعداد لاین و گیت ورودی‌های سالن رضازاده گفت: کنترل و بازرسی در تمام نقاط دنیا انجام می‌گیرد، این به معنی حفظ آرامش و آسایش علاقمندان و تماشاگران است.

استاندار اردبیل افزود: علاقمندانی که بلیط تهیه کرده اند باید توصیه‌های لازم و اعلام شده توسط عوامل برگزاری را جدی بگیرند و رعایت نمایند تا خدای ناکرده هنگام ورود به سالن مسابقات دچار مشکل نشوند.

اکبر بهنام جو با بیان اینکه مردم همکاری لازم را با عوامل کنترل بلیط داشته باشند تصریح کرد: در ورودی‌های سالن دستگاه بارکد و کنترل کد ملی صاحب بلیط تعبیه شده و به هیچ وجه افراد فاقد بلیط، امکان ورودبه داخل سالن را نخواهند داشت.

در این بازدید تعدادی از مسولین متولی و دارای مسئولیت نظرات خود را در رابطه با آخرین تغییرات فیزیکی فضای بیرونی و داخلی سالن مسابقات ارائه کردند.

گفتنی است چهارمین هفته مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان فردا جمعه بعد از ظهر با انجام دو بازی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات لیگ والیبال ملت‌های جهان

برچسب ها: والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.