شناسایی مرکز تخصصی چشم‌پزشکی متخلف در جنوب سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز تخصصی چشم‌پزشکی متخلف در جنوب سیستان‌وبلوچستان به مراجع قضایی معرفی شد.

مرتضی اسماعیلی  بیان کرد: با نظارت مستمر کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در امسال از مراکز تخصصی دولتی و خصوصی تحت پوشش این دانشگاه یک مرکز تخصصی متخلف خصوصی شناسایی شد.
 
 وی افزود: پس از بازدیدهای مکرر و بررسی مستندات موجود، پرونده این مرکز متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
 
 این مسئول ادامه داد: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پس از بررسی وضعیت این مرکز نسبت به صدور اخطاریه آن اقدام کردند و این اقدام باهدف حفظ سلامت شهروندان صورت‌گرفته است.
 
 وی تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی معاونت غذا و دارو، نظارت بر کیفیت و نحوه ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی، ایمنی مواد غذایی و دارویی است.
 
اسماعیلی عنوان کرد: این معاونت مسئول تنظیم استانداردها و دستورالعمل‌های مربوط به تولید، توزیع و مصرف تجهیزات و ملزومات پزشکی مواد غذایی و دارویی را دارد و نیز اقداماتی را برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها و حوادث مرتبط با مصرف این مواد انجام می‌دهد.
 
 وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دارو، تجهیزات و لوازم پزشکی با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس بگیرند تا کارشناسان بتوانند دراسرع‌وقت موارد را پیگیری کنند.

برچسب ها: علوم پزشکی ، فوق تخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار