طرح‌های خانگی کشاورزی برای چهار هزار نفر در سیستان و بلوچستان شغل ایجاد کرده است.

 یادگارزایی معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای توسعه مشاغل خانگی و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار در سال گذشته، برای تعداد ۶۰ طرح حدود ۱۰۰ هزار میلیون ریال تسهیلات جذب و زمینه ایجاد اشتغال پایدار۱۰۰ نفر فراهم شد.

یادگارزایی افزود: مشاغل خانگی از مهمترین و اصلی‌ترین روش مشارکت اجتماعی و مردمی در اقتصاد و تولید محسوب می‌شود و حمایت از این بخش در واقع فرصتی طلایی برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی تصریح کرد: با حمایت از این بخش می‌توان مردم را در تولید مشارکت داد و گام‌های موثری در ایجاد اشتغال پایدار برداشت. معاون سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مردم، سرمایه‌های خرد و حمایت‌های دولتی بدون شک در جهش تولید بسیار مؤثر خواهد بود. یادگارزایی کل تعهد اشتغال زیر بخش‌های صنایع، باغبانی، گیاهان دارویی و مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در سالجاری را چهار هزار نفر اعلام کرد و افزود: در سال گذشته بیش از سه هزار نفر شغل در این زیربخش‌ها محقق شد که نسبت به تعهد اشتغال ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

برچسب ها: اشتغال ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.