حمایت امامان جمعه از طرح نور

حمایت از طرح نور و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب محور خطبه های نماز جمعه شهرهای استان مرکزی بود.

 

 اجرای طرح نور برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه و استفاده از نیروی انسانی توانمند و کارامد محور خطبه های نماز جمعه شهرهای استان مرکزی بود.

حجت الاسلام رحیمی خطیب جمعه ساوه با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر شروعی افتخار آمیز برای سلسله عملیات‌های الی بیت المقدس در جهان اسلام وپیروزی جبهه حق بود.
---------
 امام جمعه دلیجان با اشاره به اجرای طرح نور و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط نیروی انتظامی و امران به معروف و ناهیان از منکر گفت: بدنه عمومی جامعه ملت دنبال طهارت، پاکی و عفت است و از این اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی حمایت می‌کنند.
--------
امام جمعه کمیجان با اشاره به مسئله فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و آگاهی دانشجویان و دانشگاهیان غرب و اروپا از جنایت‌ها در غزه گفت: فلسطین و غزه باعث بیداری جهان شده و در نهایت بنا بر وعده خدا مقاومت پیروز است.
---------
خطیب جمعه محلات به موضوع جوانی جمعیت و چالش استان در بحث جمعیت اشاره کرد و گفت: بهبود وضعیت جمعیت از یک سو به گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر به تحقق کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط دولت نیاز دارد.
---------
حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند نیروی انسانی مستعد و کارآمد را مهمترین سرمایه اجتماعی جامعه دانست و گفت: استفاده از نیروی جوان و خلاق در بخش‌های تولیدی فنی اجتماعی و اداری منجر به پیشرفت و توسعه همه جانیه کشور خواهد شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، عفاف ، حجاب ، طرح نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.