دولت سیزدهم طرح ملی بیمارستان ۵۲۰ تختخوابی حضرت ولیعصر(عج) اراک را احیا کرد.

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت چشمگیر #پروژه_بیمارستان_حضرت_ولیعصر (عج) اراک، از احیای این طرح ملی در #دولت_سیزدهم خبر داد.

نادرقلی ابراهیمی در جریان بازدید از این مگاپروژه حوزه سلامت، گفت: بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک که از جمله ابرپروژه‌های ملی در این حوزه محسوب می‌شود، پس از سال‌ها وقفه، با همت و حمایت‌های دولت سیزدهم، جان تازه‌ای گرفته و شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در مراحل مختلف احداث آن هستیم.

ابراهیمی افزود: این بیمارستان با ۵۵ هزار متر مربع زیربنا، در ۱۳ طبقه و با ظرفیت ۵۲۰ تختخواب احداث شده است. با توجه به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی و قرارگیری اراک در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور، ارائه خدمات درمانی با کیفیت و مجهز در این استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او با اشاره به انتظاراتی که برای افتتاح این طرح ملی توسط شهید آیت الله رییسی، وجود داشت، گفت: با تلاش جهادی مسئولان و کارکنان حوزه سلامت، امیدواریم شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر از این بیمارستان باشیم. موانع و مشکلات موجود نیز از جمله تامین پارکینگ، فضای پیرامونی بیمارستان و تکلیف شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و پمپ بنزین موجود در نزدیکی آن هر چه سریعتر رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
لطفا افزایش تعرفه های نظام مهندسی اراک بعد گذشت ۳ ماه از آغاز سال ۱۴۰۳ هرچه سریع تر ابلاغ شود چون مهندسان در مضیقه مالی هستند