هدف تعزیرات ایجاد فضای امن برای فعالیت اقتصادی است

مدیرکل امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هدف اصلی تعزیرات در برخورد با تخلفات ایجاد فضایی امن برای فعالیت اقتصادی و تولیدکنندگان است.

داود کیانی مدیرکل امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در نشست کارگروه آموزشی رفع تعهدات ارزی برای فعالان اقتصادی استان قزوین گفت: اولویت اصلی تعزیرات حکومتی پیشگیری از تخلفات و سپس مقابله با متخلفانی است که قانون را زیر پا می‌گذارند.

وی با بیان اینکه در قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید تولید داخلی را حمایت کرد، ادامه داد: ما اعتقاد داریم که یکی از مهم‌ترین موضوعات در کاهش پرونده‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز حمایت از تولیدکنندگان واقعی است که برای تحقق این مهم باید فضا را برای متخلفان ناامن کرد.

کیانی اضافه کرد: سازمان تعزیرات حکومتی کارگزار دولت و خدمتگزار ملت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا علاوه بر رسیدگی دقیق به تخلفات اقتصادی، زمینه را برای رشد و توسعه فعالان این عرصه فراهم سازد.

این مسئول با بیان اینکه تحقق عدالت در عرصه اقتصادی بسیار مهم است، بیان کرد: در برخورد با تخلفات باید رویه‌ای در پیش گرفت که به نفع تولید و اشتغال قانون را به عدالت نزدیک کنیم، اما همواره قانون را نشکنیم که این مهم‌ترین هدف قانونگذار برای حمایت از تولید داخلی است.

مدیرکل امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه به موضوع رفع تعهدات ارزی اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی از مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تعهدات ارزی با خبر است و برای رفع آن ۱۷ مورد نامه نگاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف انجام داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.