احداث زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشرفت فیزیکی احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس به حدود ۶۰ درصد رسیده است و با تامین منابع مالی جدید، سرعت اجرای این طرح در ادامه بیشتر می‌شود.

غلامعلی حیدری امروز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت زائرسرای درحال احداث این استان در مشهد مقدس اظهار داشت: ساخت زائرسرا در مشهد مقدس اقدام ارزشمندی است که از ظرفیت استان برای سرعت‌بخشی در بهره‌برداری از آن استفاده می‌شود تا مردم از منافع آن برخوردار شوند.

وی ادامه داد: زائرسرای استان در هشت طبقه با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است و با تامین اعتباری که به زودی انجام می‌گیرد سرعت اجرای این طرح بیشتر هم می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هم از محل منابع شهرداری و هم کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و خیرین منابع مالی مشخص شد و به زودی به طرح تزریق می‌شود.


بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد


استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست ستاد غدیر در دفتر امام جمعه شهرکرد، راهپیمایی بزرگ روز عید غدیر سال گذشته را اقدام ارزشمند و اثرگذاری اعلام کرد و گفت: برای تکرار این رویداد و افزایش کیفیت آن از تمام ظرفیت‌های موجود بهره‌گیری می‌شود.

حیدری افزود: سال گذشته دستگاه‌های اجرایی، هیات‌ها و مردم کمک خوبی به راهپیمایی بزرگ عید غدیر کردند که می‌طلبد امسال نیز با هماهنگی بین‌بخشی و استفاده از توان مردمی برنامه باشکوهی برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش شود برنامه راهپیمایی غدیر خانواده‌محور باشد و از ظرفیت هنر در راستای معرفی بیش از پیش غدیر بهره گرفته شود.

حیدری یادآور شد: غرفه‌هایی که در مسیر راهپیمایی دایر می‌شوند با تولید محتوا مردم و نسل جوان را با ارزش‌ها و آموزه‌های دین آشنا کنند.

برچسب ها: استاندار ، زائرسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار