جلسه پیگیری رفع موانع و مشکلات روستا‌های کم برخوردار دهدلی، بادره از توابع شهرستان اردل در سپاه قمر بنی هاشم (ع) برگزار شد.

به دنبال سفر اخیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناطق کم برخوردار دهدلی در شهرستان اردل، جلسه‌ای با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم، معاون عمرانی استانداری و سایر ادارات مرتبط در سپاه استان برگزار شد.

سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به شهادت رئیس جمهور، گفت: خدمت به محرومان و رسیدگی به مناطق محروم از ویژگی‌های این شهید عزیز بود و این روند باید از سوی تمامی دست اندرکاران جمهوری اسلامی ادامه پیدا کند.

وی در ادامه این جلسه روند خدمت رسانی به روستای دهدلی و مناطق اطراف را تشریح کرد و افزود: بسیج و سپاه آمادگی دارند برای رفع مشکلات مردم در کنار دولت نهایت تلاش خود را به کار گیرند.


بیشتر بخوانید


در این جلسه اعضا در خصوص مشکلات این روستا‌ها به تبادل نظر پرداختند و در نهایت مقرر شد با توجه به تفاهم نامه قرارگاه امام حسن علیه السلام با استانداری، تفاهم نامه‌ای بین بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و اداره راه و شهرسازی منعقد و پس از دریافت مجوز‌های لازم، بازسازی و ساخت جاده این منطقه کم برخوردار شروع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار