منزوی گفت: هیچ‌گونه سقفی برای پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در نظر گرفته نشده است و هر تعداد درخواست در نوبت پرداخت قرار می‌گیرد.

محمدکاظم منزوی با اشاره به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، اظهار داشت: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای وام فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شد که تمام این رقم پرداخت شد.

وی افزود: هیچ‌گونه سقفی برای پرداخت این نوع تسهیلات درنظر گرفته نشده است و هر تعداد درخواست وام فرزندآوری و ازدواج در نوبت پرداخت قرار می‌گیرد.

منزوی با اشاره به پرداخت این نوع تسهیلات در سال‌جاری، اضافه کرد: در خصوص وام فرزندآوری و ازدواج در سال جدید منتظر دستورالعمل جدید هستیم و برای پرداخت وام افرادی که در صف هستند، طبق دستورالعمل جدید پرداخت‌ها صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


 وی بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۴ پرونده با مبلغ ۲۲۱ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و ۱۱ هزار ۷۸۷ با مبلغ هفت هزار و ۸۹۹ تسهیلات فرزندآوری در چهارمحال‌وبختیاری پرداخت شده است.

منزوی ادامه داد: بیشتر استقبال برای دریافت این دو نوع تسهیلات مربوط به شهرستان لردگان بود و امیدواریم در سال‌جاری نیز پرداختی‌های خوب و بالایی برای متقاضیان این دو نوع تسهیلات داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
تسهیلات مهریه هم بدهید
آخرین اخبار