گفتمان و فرهنگ ناب غدیر را باید جهانی کنیم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: گفتمان و فرهنگ ناب غدیر را باید جهانی کنیم و یکی از راه‌های جهانی‌سازی این فرهنگ برگزاری راهپیمایی باشکوهی نظیر پارسال است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نشست ستاد غدیر چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: پارسال اقدام شایسته‌ای در راستای ترویج فرهنگ غدیر در کشور و استان شکل گرفت و امسال نیز با قوت این برنامه را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید درخصوص جهانی کردن فرهنگ و گفتمان غدیر کار محتوایی انجام دهیم و در غرفه‌هایی که در مسیر راهپیمایی مردم مستقر می‌شود، تولید محتوا با استفاده از ابزار‌هایی که در اختیار داریم صورت گیرد.


بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد


امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در کنار کار‌های فرهنگی و محتوایی، باید شکل گیری اجتماعات بزرگ که کار بسیار مهمی است را در دستور کار قرار دهیم و هرچه این اجتماعات و راهپیمایی بزرگ و باشکوه باشد به همان اندازه می‌تواند اثرگذار باشد.

نکونام یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه امکانات خود را به میدان آورند و جلب کمک‌های مردمی نیز در دستور کار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست دیگری که با موضوع بررسی آخرین وضعیت احداث زائرسرای استان با حضور اعضای هیات امنای این طرح برگزار شد، گفت: از ضرورت‌هایی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن عنایت ویژه‌ای دارند این است که هر استان یک زائرسرا در مشهد مقدس داشته باشد تا افراد به ویژه کسانی که تمکن مالی ندارند تسهیلاتی برای اسکان آنها فراهم شود.

نکونام افزود: از سال‌های گذشته احداث زائرسرای استان در مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفت و قطعه زمینی برای این منظور در نظر گرفته شده است و اکنون زائرسرا به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

وی بیان داشت: زائرسرای استان در هشت طبقه در حال احداث بوده و از نظر مصالح به کار گرفته شده از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: برنامه‌ریزی شده که منابع جدید برای این طرح تامین شود و بر این اساس امید می‌رود به زودی شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

برچسب ها: غدیر خم ، زائرسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار