از دستگیری عاملین تیراندازی در کوه‌چنار تا دستگیری سارق مشاعات ساختمانی

مهم‌ترین حوادث ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی با ۱۰۸ کیلو تریاک در فسا زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری سمند و کشف ۱۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان فسا خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان فسا در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این سواری ۱۰۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، هشدار داد: مأموران جان بر کف انتظامی استان فارس با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می‌کنند.

۱۹ میلیارد کالای قاچاق از خودرو‌های شوتی کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان فیروزآباد خبر داد. 

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز، روز گذشته مأموران پلیس آگاهی فیروزآباد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در سطح محور‌های مواصلاتی به ۴ دستگاه خودرو شوتی مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر ۴ خودرو شوتی (ال ۹۰، پژو پارس، سمند و وانت پراید) را توقیف و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۰ دستگاه تلویزیون، یک دستگاه یخچال، یک هزار و ۸ کیلوگرم گردو، ۱۱ دستگاه سرخ کن، ۱۵ عدد جاروبرقی، ۱۹۸ عدد شارژر گوشی، یک عدد کاپوت، ۸ عدد چراغ خودرو، ۱۶۰ عدد هدفون، ۱۸عدد پایه نوری، ۷۵ عدد ساعت مچی و یک عدد اسپیکر کشف شد.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، عنوان داشت: رانندگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پلیس به منظور اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند و شهروندان نیز می‌توانند از طریق تلفن ۱۱۰ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به پلیس گزارش کنند.

توقیف نیسان حامل ۹ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی و یگان امداد در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، طی برپایی تور ایست و بازرسی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۴۲ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف شد، گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: برخورد قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از ورود کالا‌های ممنوعه یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

دستگیری عاملین تیراندازی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار از دستگیری عاملین تیراندازی در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ حسینعلی شیروانی اظهار داشت: در پی وقوع تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی ۲ نفر متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم موفق به دستگیری آنها شدند.

سرهنگ شیروانی ضمن اشاره به کشف سلاح شکاری بکار رفته، بیان داشت: متهمین علت تیر‌اندازی را اختلاف شخصی عنوان کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار خاطر نشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما از مردم در جهت برخورد با اینگونه موضوعات، حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

کشف البسه قاچاق در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف انواع پارچه و حلقه نوار پارچه‌ای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مامورین ایست بازرسی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۳۱ ثوب انواع پارچه و ۶۰۰ حلقه نوار پارچه‌ای خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

حمل احشام قاچاق با خودرو شوتی 

جانشین انتظامی شهرستان لامرد از کشف ۱۲ راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق و خودرو‌های شوتی، ماموران انتظامی لامرد حین بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری وانت پراید شوتی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۲ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی لامرد با اشاره به اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد به منظور مبارزه با پدیده شوم قاچاق در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورین پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل فردی به هویت معلوم یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

موتورسیکلت سرقتی از فیروزآباد در فراشبند کشف شد

فرمانده انتظامی فراشبند از دستگیری یک نفر سارق و کشف موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ کرامت‌اله برومندی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی فراشبند حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات پلیسی و استعلام از سامانه مطلع شدند که موتوسیکلت طی هفته گذشته از شهرستان فیروزآباد مورد سرقت واقع شده است.

فرمانده انتظامی فراشبند با بیان اینکه راکب در بازجویی اولیه به سرقت موتوسیکلت مذکور اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و برخورد با سارقان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

سارق مشاعات ساختمانی کازرون دستگیر شد 

فرمانده انتظامی کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی یک سارق مشاعات ساختمانی با اعتراف به ۹ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد. 

سرهنگ بیژن بارسالاری بیان کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت متوالی مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان کازرون، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع سرقت و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در این زمینه شده و با هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اعتراف متهم به ۹ فقره سرقت مشاعات از معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و گفت: شهروندان بایستی به محیط اطراف خود حساس بوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار