فرمانده انتظامی شیراز گفت: قاتل و همدستش که امروز یک نفر را در بلوار چمران شیراز به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز هشتم خردادماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید چمران شیراز اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ با راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در این درگیری هر ۲ سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترک نشین را با سلاح سرد به شدت مجروح که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربان سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: سریعا ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدستش را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند قاتل و همدستش (۲۵ و ۳۶ ساله) را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند.

او با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمان علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی شیراز به شهروندان توصیه کرد: تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه و با سعه صدر و گذشت در حق یکدیگر از بروز اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد جلوگیری کنند.

برچسب ها: قتل ، دستگیری قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار