داداش زاده: برخی از تیم‌ها با جادوگری نتیجه می‌گیرند/ کمیته اخلاق به فساد و دلالی در فوتبال ورود کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از تیم‌ها با جادوگری به نتیجه می‌رسند و مسئولان باید جلوی این اتفاقات را بگیرند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره برد سرخپوشان برابر تیم هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تیم پرسپولیس با وجود اینکه می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد و تفاضل گلش بیشتر شود، اما متاسفانه آل کثیر با خودخواهی خود مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

او افزود: آل کثیر در بازی با تیم هوادار می‌توانست گذشت کرده  و  تعداد گل‌های خود را افزایش بدهد و تفاضل گل تیمش را بیشتر کند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به هر حال باید ببینیم روند بازی‌های پایانی به چه صورت رقم می‌خورد. تیم پرسپولیس از لحاظ  تیمی و حمله‌ای تیم خوبی شده و نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم سرخپوشان هفته‌های آینده هم موفق شوند و منتظر لغزش استقلال باشند.

تیم استقلال به سادگی صدر جدول را از دست نمی دهد 

داداش زاده درباره بازی استقلال برابر فولاد در ورزشگاه آزادی بیان کرد: تیم استقلال به سادگی صدر جدول را از دست نمی‌دهد و از  تمام تجربیاتش استفاده می‌کند. نکته مهم این  است  که استقلال فوتبال شناوری ندارد و از تک موقعیت‌ها و از اتفاقات فوتبال می‌خواهد نتیجه بگیرد و پیروز میدان شود. باید ببینیم در بازی امروز چه اتفاقی می‌افتد. در آن طرف، فولاد در قعر جدول است و می‌خواهد حداقل در لیگ بماند. به نظرم بازی سختی برای استقلال است و به این سادگی نمی تواند نتیجه لازم را بگیرد. علاوه بر این، نکونام قبلا در فولاد بوده و شناخت کافی از  این تیم دارد و باید ببینیم امروز چه اتفاقی رقم می‌خورد.

مربی استقلال برای گنده شدن درباره پرسپولیس حرف می زند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات حمید رجبی مربی استقلال مبنی بر اینکه سرخپوشان با کمک داوران مدعی قهرمانی شدند، گفت: او در حد مربیگری نیست و اصلا مربی حساب نمی‌شود. متاسفانه جواد نکونام او را به فوتبال آورده است. اصلا مال این حرف‌ها نیست که بخواهد درباره پرسپولیس حرف بزند و می‌خواهد گنده شود.  متاسفانه تریبون دست هر کسی می‌افتد و برای مطرح شدن خودشان صحبت‌هایی می‌کنند. برای نکونام متاسف هستم که چنین فردی را پشت تریبون قرار می‌دهد. آقای رجبی! اصلا درباره فوتبال و داوری چیزی متوجه می‌شوی که صحبت می‌کنی! همه تیم‌ها از داوری سوت بردند و هفته قبل هم دیدید که همین استقلال به چه صورت از داوری نفع برد.

متاسفانه جادوگری در فوتبال زیاد شده است 

او افزود: متاسفانه جادوگری در فوتبال زیاد شده است و  برخی از تیم‌ها دارند از جادوگری استفاده می‌کنند و باید کمیته اخلاق و بازرسان ورود کنند. برخی  از تیم‌ها  چه  آنهایی که دارند سقوط می‌کنند و چه آنهایی  که برای  سهمیه آسیایی می‌جنگند  از جادو و جنبل استفاده می‌کنند و با جادوگری به نتیجه می رسند و قبلا هم چنین اتفاقاتی رخ داده بود. باید جلوی این اتفاقات را بگیرند.

یکسری از افراد بعد از گرفتن پست و مقام درباره فساد و دلالی حرف نمی زنند 

داداش زاده درباره ورود بازرسان به فساد مالی فدراسیون فوتبال گفت:  من بار‌ها گفتم فساد مالی وجود دارد. متاسفانه  خیلی از پیشکسوتان و بازیکنان قدیم که ادعای مربیگری شان می‌شود متاسفانه با این فساد دست و پنجه نرم می‌کنند و به هر طریقی می‌خواهند تیم بگیرند. آنها به تلویزیون می‌آیند و درباره دلالی و فساد حرف می‌زنند، اما خودشان در گذشته در این منجلاب گیر افتاده بودند. یکسری از افراد هم از فساد و دلالی انتقاد می‌کنند تا پست و تیم می‌گیرند سکوت می‌کنند.

کمیته های اخلاق و انضباطی با برخی از افراد مماشات می کنند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات  سرخابی‌ها علیه یکدیگر بیان کرد:  آنها به رای کمیته انضباطی واقف نیستند و هیچ کدام نمی‌توانند درباره داوری قضاوت کنند. البته  اینکه کمیته های اخلاق و  انضباطی دارند با برخی از افراد مماشات می‌کنند، درست است. چرا باید به خودشان اجازه بدهند که تریبون  در دست بگیرند که هر واژه‌ای بخواهند به کار ببرند. کمیته‌های انضباطی و اخلاق باید ورود کنند و فرقی نکند چه کسی باشد و باید جلوی اتفاقات را بگیرند.

او درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: هیچ چیزی را نمی‌شود پیش بینی کرد، اما خوشبختانه رقابت تنگاتنگ است و باید ببینیم در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی می‌افتد؟  به نظرم کمیته‌های اخلاق و  انضباطی باید به مسائل  فساد، دلالی و جادوگری به خصوص در ۳ بازی باقی مانده لیگ ورود کرده و نظارت  کنند و برخی از تیم‌ها برای اینکه  به نتیجه برسند حاضر هستند که اتفاقاتی رقم بزنند و بازیکن حریف را بخرند. متاسفانه این اتفاقات در گذشته رخ داده و باید جلوی این مسائل را بگیرند

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۱:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس نتیجه می گیریم جادوگری جواب می ده و می تونه کار راه انداز باشه
آخرین اخبار