بازیکن سابق پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس  از لحاظ آمادگی جسمانی و هم روحی، روانی و تاکنیکی خیلی بهتر از استقلال بود.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد سرخپوشان برابر استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار کرد: تیم پرسپولیس خیلی خوب بالا بازی کرد و  بازیکنان پرسپولیس به طور کامل کانال‌های کناری استقلال را بسته بودند. بازی که میلاد محمدی انجام داد اصلا رامین رضاییان را محو کرد و  او را از جریان بازی  در آورد. نبود کلیدی‌ترین بازیکن استقلال از لحاظ فنی شوک بزرگی به این تیم وارد کرد. به طور کلی بازیکنان استقلال هر موقع توپ را می‌گرفتند سعی می‌کردند  با ارسال بلند به بلانکو بفرستند.

او افزود: از لحاظ تکنیکی خیلی می‌شود درباره دربی حرف زد، اما نبابد زیاد مسئله فنی را باز کنم. پرسپولیس از لحاظ تاکنیکی می‌دانست که چه کار می‌خواهد انجام بدهد و استقلال می‌خواست بازی را ببندد و بازی بلند و مستقیم انجام بدهد و واقعا از این نوع بازی جواب نگرفتند. فکر می‌کنم اوج بازی پرسپولیس همان پرس بازیکنان بود که انجام می‌دادند و اجازه نمی‌دادند استقلالی‌ها صاحب توپ شوند  و وقتی توپ را می‌گرفتند بی دقت پاس می‌دادند. به نظرم پرسپولیس  از لحاظ آمادگی جسمانی و هم روحی و روانی و تاکنیکی خیلی بهتر از استقلال بود.

آشتیانی درباره اینکه نخستین برد گاریدو در دربی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: عملکرد گاریدو خیلی بهتر از نکونام بود تعویض‌های به موقعی انجام داد. او  وقتی دید بازیکنانش خسته می‌شوند به سرعت عوض می‌کرد تا نیروی تازه نفس برای پرس کردن  وارد زمین مسابقه شوند و چیدمان اولیه اش عالی بود. ورود  ایوب العملود  و سعید مهری  به زمین مسابقه گل سرسبد تعویض‌های گاریدو بود که العملود پاس داد و مهری هم پنالتی گرفت. به نظرم گاریدو مربی باتجربه‌ای است.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه طلسم ورزشگاه اراک برای سرخپوشان شکسته شد، گفت: به هر حال طلسم را کسی قبول دارد که وارد این بحث‌ها می‌شود. به نظرم به لحاظ فنی شرایط خیلی فرق می‌کرد. به نظرم به جای  پرداختن به اینکه لباس مربی رنگی باشد و آن ورزشگاه تیم حریف را طلسم کرده باشد باید از لحاظ فوتبالی یک تیم خوب باشد تا کار به اینجا نکشد.

او درباره اینکه نبود اورونوف در بازی دربی احساس می‌شد، گفت: نه، غیبت ارونوف در این بازی احساس نشد.

آشتیانی درباره اینکه عملکرد گندوز در درون دروازه پرسپولیس را چطور دیده است، گفت: توپی به سمت دروازه اش نیامد که بخواهد عکس العملی نشان بدهد. من فکر می‌کنم اگر گلر سوم پرسپولیس هم درون دروازه می‌ایستاد مشکلی پیش نمی‌آمد. گندوز دروازه بان خوبی است، اما پرسپولیس طوری بازی کرد که توپ به سمت این گلر نیامد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه ستاره بازی دربی چه کسی بود، بیان کرد: به نظرم میلاد محمدی در این بازی فوق العاده بود.

او درباره اینکه بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم پاختاکور ازبکستان در لیگ نخبگان آسیا را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: لیگ نخبگان را نباید با لیگ برتر مقایسه کنیم، چون شرایط این ۲ لیگ با هم فرق می‌کنند. تیم پاختاکور تیمی نیست که بتواند جلوی پرسپولیس قد علم کند و این تیم را می‌توانند در تهران شکست بدهند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت:  به نظرم پرسپولیس و تراکتور شانس‌های اصلی قهرمانی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ مهر ۱۴۰۳
داور ایرانی به نفعشان سوت میزند وپنالتی دقایق آخر میگیرد داور خارجی خیر .
آخرین اخبار