اصلانیان: جریمه‌ها برای سازمان لیگ به قلک تبدیل شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم سرخابی‌ها تا بازی آخر به یک اندازه شانس قهرمانی دارند.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: با توجه به بازی‌هایی که داریم این بازی راحت‌تر و سبک‌تر بود و پیش‌بینی برد این بازی را هم کرده بودم. البته این همه موقعیت گلزنی برای ما ایجاد می‌شود، اما خدای نکرده در دقایق پایانی گلی دریافت کنیم در آن صورت در حسرت موقعیت‌ها خواهیم ماند.

او افزود: اینکه بازیکنان ما موقعیت به وجود می‌آورند خیلی خوب است، اما باید دقت بیشتری کنند. حیف است که به راحتی فرصت‌ها هدر می‌روند و تیم هوادار هم ۲ موقعیت خیلی خوب گل داشت و  این امکان وجود داشت که ورق بازی برگردد، اما خدا را شکر ۳ امتیاز مهم این بازی را کسب کردیم. به هر حال بازیکنان پرسپولیس امیدوار باشند که استقلال در ادامه بازی‌ها امتیاز از دست بدهد.

اصلانیان درباره اینکه آل کثیر با وجود اینکه در بازی با هوادار دبل کرد، اما خیلی از موقعیت‌ها را از دست داد، گفت: اینکه برای یک مهاجم موقعیت گلزنی به وجود می‌آید و او در باکس قرار می‌گیرد و ضربه می‌زند خوب است و ایرادی ندارد که توپ را به بیرون بزند، اما بیشتر از یکی، ۲ موقعیت هدر برود در آن صورت حسرت می‌خوریم.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی استقلال برابر فولاد را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: بازی با فولاد برای استقلال چالش برانگیز خواهد بود. امیدوارم که آبی پوشان در ۴ بازی باقی مانده امتیاز از دست بدهند  و از آن طرف هم سرخپوشان باید تمام امتیازات را جمع آوری کنند و این تنها راهی است که می توانند امید داشته باشند که تک جام را به دست آورند.

او درباره اینکه بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تیم استقلال خوزستان برای نیفتادن می‌جنگد و هر چه دارند می‌گذارند و قطعا بازی آسانی نخواهد بود. هر چند که  پرسپولیس به لحاظ مهره‌ای خیلی بهتر از استقلال خوزستان است، اما بازیکنان باید این موضوع هم در نظر داشته باشند که اگر بخواهند مثل بازی شب گذشته بی تفاوت باشند و در ضربات آخر دقت لازم را نداشته باشند ممکن است بازی گره بخورد. برای اینکه تیم اهوازی چیزی برای از دست دادن ندارد و همه توان خود را می‌گذارد تا امتیازات جمع کند، چون ممکن است به لیگ دسته یک سقوط کند. به نظرم باید پرسپولیس‌ها با دقت بازی کنند و نقاط مثبت حریف از سوی کادر فنی سرخپوشان آنالیز شود و ان شا الله بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند.

اصلانیان درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌داند، گفت: تا بازی آخر هر ۲ تیم به یک اندازه شانس دارند و هر ۲ تیم تنه به تنه دارند جلو می‌روند و باید ببینیم که در بازی‌های باقی مانده چه اتفاقاتی می‌افتد. به هر صورت فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس یک مقدار سخت‌تر است.

او درباره احضار مدیرعامل و مدیر روابط عمومی پرسپولیس به کمیته اخلاق بیان کرد: به نظرم فدراسیون فوتبال باید ورود کند تا هر کسی در چارچوب خودش صحبت کند و بی احترامی به کسی نشود. احساس می‌کنم به لحاظ فنی به جای اینکه لیگ ما پویا شود، مسئله حاشیه‌ای دارد خودش را نشان می‌دهد. همه تیم‌ها دارند با هم درگیر می‌شوند و این جریمه‌ها برای سازمان لیگ و مسئول مسابقات به قلک  تبدیل شده اند که هر کسی حرف می‌زند جریمه نقدی اش می‌کنند. به نظرم فوتبالیست‌ها و مسئولان باشگاه‌ها بدانند که باید  در چارچوب خودشان صحبت کنند در آن صورت قلک سازمان لیگ هم پر نمی‌کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره بررسی فساد در فوتبال بیان کرد: این موضوع را نمی‌توانم  از دور نظر بدهم و باید منتظر بمانیم تا بررسی کنند و نظر قطعی را بدهند تا بتوانیم صحبت کنیم. به هر حال شرط بندی در همه کشور‌ها وجود دارد، اما باید بررسی  و ثابت شود.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار