سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران گفت: به دور از نتیحه بازی با لائوس، باید از عملکرد بازیکنانم تشکر کنم و این راه را همچنان ادامه دهیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از پیروزی هشت بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل لائوس در روز اول بازی‌های مرحله مقدماتی گروه G جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا گفت: بازی خوبی انجام دادیم. سازماندهی دفاعی خیلی خوب و شانس زیادی در اختیار داشتیم. سعی کردیم بازی را منطقی پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در خصوص برد هشت بر صفر ایران مقابل میزبان این گروه افزود: به نتایج کاری نداریم. تجربه بازی‌های اینچنینی را در زیر ۱۶ و ۱۷ سال در سال‌های گذشته داریم و می‌دانیم نباید به نتیجه بازی‌های اول و دوم توجهی کرد. حالا باید ریکاوری خیلی خوبی برای بازی با هند داشته باشیم، زیرا تمام دیدار‌ها با کمترین فاصله در این مرحله برگزار می‌شود.

او درباره شرایط بازیکنان خود افزود: بین دو نیمه تصمیم گرفتیم به چند بازیکن استراحت دهیم تا سایر نفرات شانس بازی پیدا کنند و سپس ریکاوری خوبی هم برای بازیکنان خود داشته باشیم. باید همین شرایط را ادامه دهیم. الان دیگر باید به دیدار با هند فکر کنیم و روی این بازی متمرکز شویم.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر از میزبانی لائوس تشکر می‌کنم و برای آنها در ادامه مسیر آرزوی موفقیت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار