قاچاقچی سوخت در خدابنده جریمه شد

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده از محکومیت پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

رضا شکوهی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان هنگام بازرسی خودروهای عبوری، این محموله قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رئیس تعزیرات حکومتی خدابنده خاطر نشان کرد: پرونده قاچاق پنج هزار و ۷۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان خدابنده رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته این مسوول، شعبه همچنین به دلیل بیشتر بودن ارزش خودرو، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مظفری با توصیه به مردم برای پیگیری پرونده‌های تعزیراتی، گفت: عموم مردم می‌توانند هرگونه تخلف در حوزه سلامت و یا موضوع گرانی کالا را از طریق شماره تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.