ایمن سازی راه‌های مواصلاتی شهرستان خوسف تا پایان هفته

به دنبال بارندگی و سیلاب‌های اخیر بیشترین خسارت به راه‌های مواصلاتی وارد شد که این راه‌ها بازگشایی و تا پایان هفته کلیه مسیر‌ها ایمن سازی می‌شود.

حسینی فرماندار خوسف در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر برگزار می‌شود. 

او افزود: ۴۳ شعبه که شامل ۳۲ شعبه سیار و ۱۱ شعبه ثابت رای گیری هستند در شهرستان خوسف جانمایی می‌شوند که از تعداد کل این شعب ۲۳ شعبه مرکزی و ۲۰ شعبه در ماژان است. 

حسینیه بیان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر شامل اعضای شعب، محافظین، نمایندگان نامزد‌ها و سایر همکاران در روند رای گیری فعالیت می‌کنند. 

فرماندار خوسف بیان‌کرد: با توجه به بارندگی و سیلاب‌های اخیر بیشترین خسارت به راه‌های مواصلاتی وارد شد که تاکنون تمام راه‌ها باز شده است و به دستور استاندار تا پایان هفته کلیه مسیر‌ها و حتی ایل راه‌ها ایمن سازی می‌شوند تا مردم در روند رای دادن به مشکل بر نخورند.

او عنوان کرد: در این دوره حد نصاب رای‌ها مهم نیست و حتی اگر اختلاف تعداد رای‌ها یک عدد باشد، نماینده منتخب مشخص می‌شود بنابراین از مردم می‌خواهیم که علاوه بر حضور پرشور خود نمایندگانی که شایسته این کرسی باشند را انتخاب کنند، زیرا تصمیمات نمایندگان در مجلس، آینده کشور را رقم می‌زند و حضور مردم برای انتخاب اصلح بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار