از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، امام جمعه کرمان و استاندار کرمان تقدیر شد.

 مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئيس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، رئیس دانشگاه شهید باهنر و ساير مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم گفت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد. 

وی با اشاره به اینکه علم معلم موجب تأثیرگذاری وی می‌شود، بیان داشت: استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند. 

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان هم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم، همه ما مدیون معلمین خود هستیم. 

وی بیان داشت: همه ما در محضر اساتید و معلمان کسب علم کرده‌ایم و برخی دانشجویان خود هم اکنون از اساتید برتر هستند؛ بنابراین هیچ لذتی بالاتر از کسب علم و دانش نیست. 

 در این مراسم از ۴۳ تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور،  استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان قدردانی شد.

برچسب ها: روز معلم ، رئیس جمهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.