آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

با حضور رئیس اورژانس کشور ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید شهرستان بویراحمد کلنگ زنی شد.

دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور در یاسوج با بیان اینکه بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق سخت گذر باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم گفت: سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست.

میعادفر افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی است برای آنها پیش بینی شود.

وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.
 
میعادفر تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم؛ همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.