دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاورد‌های سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاورد‌ها نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

سردار مهدی کبیری‌پور، با بیان دستاورد‌های سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاورد‌های موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاورد‌هایی هستند که کمتر به آنها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیرو‌های سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آنها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

کبیری‌پور تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات دندان پزشکی و خودرو تولید کنند.

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) گفت: ویترینی از این دستاورد‌ها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاورد‌ها نتیجه به کارگیری نیرو‌های جوان و استعداد‌های داخلی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرمانده ما که ازشما راضییم خداهم ازشما راضی باشه نسل سردارسلیمانی عزیز