ترویج بی حجابی توطئه دشمنان علیه اسلام

امام جمعه موقت یاسوج؛ دشمن با ترویج بی حجابی می خواهد با اسلام مبارزه کند.

حجت الاسلام موسوی اعظم رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی اعلام کرد و گفت: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، تا باهمکاری همه از آفت بی حجابی در جامعه مصون باشیم چرا که دشمن به دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی حجابی است.
 
امام جمعه موقت شهر یاسوج با ابراز گلایه از برخی افراد که بی خیال حیا، حجاب و عفت شده اند از مردم خواست تا جلوی بی بندباری ها بایستند چرا که دین ما دین مقدس اسلام است.
 
وی با بیان اینکه انجام امر الهی و عدم تقلید از غرب را ضروری ارزیابی کردو گفت: دشمن دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی حجابی می خواهد با اسلام مبارزه کند.
 
حجت الاسلام موسوی اعظم با تبیین و تفسیر برخی از آیات قران در رابطه با رسیدگی به همه اعمال انسان در روز قیامت ابراز داشت: بر اساس آیات قرآن از همه اعمال انسان سوال پرسیده می شود و خداوند همه آنها را به ما نشان می دهد.
 
حجت الاسلام موسوی اعظم در ادامه افزود: جهنم کمینگاهی است که بر اساس اعمال افرادی که نماز را سبک می شمارند، از کار خیر دوری، امر به معروف و نهی از منکر نمی کنند، برای روزه خواران ، بی غیرت ها، بی حجاب هاو...تعیین شده است.
 
وی با اشاره به تاسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم و نیازمندان گفت: ضرورت دارد مسلمان به هر جهت به همدیگر کمک کنند و از همدیگر غافل نشوند.
 
 
امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به طرح جوانی جمعیت و ضرورت امر ازدواج، گفت: دستگاه های متولی به ویژه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی خانه دار شدن جوانان را در اولویت قرار دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
توطئه فقر بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشتی گرانی و تورم و خودفروشی بخاطر فقر