قطعه ۵ آزاد راه هشترود_ مراغه امسال به بهره برداری خواهد رسید

نماینده مردم هشترود وچاراویماق در خانه ملت بابیان اینکه قطعه ۵ آزاد راه هشترود_ مراغه امسال به بهره برداری خواهد رسیدگفت:این قطعه بطول ۶ کیلومتر با ۷۰ در صد پیشرفت فیزیکی شهر هشترود را به اتوبان پیامبر اعظم (ص) و آزاد راه هشترود_ مراغه وصل می‌کند.

سید حمزه امینی در جلسه شورای شهر هشترود به کیفیت نامطلوب آب شرب شهر هشترود اشاره نمود وگفت: در حال حاضر آب شرب شهر از سد سهند تامین می‌شود که در برنامه است در سال‌های آینده آب شرب شهر هشترود، بستا اباد وبخشی از تبریز از این سد تامین خواهد شد.

وی در ادامه از راکد ماندم طرح ۳۰ ساله مسجد جامع انتقاد کرد وافزود: بار‌ها در مجلس و به خود وزیر راه و شهرسازی در باره راکد ماندن این طرح تذکر داداه ام ولی امیدوارم این طرح هم امسال بتواند حداقل بخشی از طرح به بهره برداری برسد.

پور صادق شهردار شهر هشترود هم از از ۱۰ برابر شدن بودجه شهرداری طی سال‌های آینده خبر داد وگفت: امسال بودجه شهرداری بیش از ۸۵ میلیاردتومان است.

وی خواستار افزایش سرانه بودجه هر شهروند هشترودی از ۴.۵ میلیون تومان بیشتر را شد وگفت: امروز شاهد مهاجرت بیشتر هشترودی‌ها هستیم مخصوصا در شهر هشترود که باید رقم سرانه هر فرد بیشتر شود.

وی ازتامین ۳۵۰ تنی قیر برای آسفالت معابر شهر هشترود از طریق باز آفرینی شهری خبر داد وافزود: ۱۰ میلیارد تومان هم با دستور وزیر کشور به ستاد بحران برای جمع آوری آب‌های سطح شهر هشترود در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
یه جاده دوطرفه به درد نخور خوفناک
Iran (Islamic Republic of)
دهک 10
۲۰:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
من تو اون جاده رانندگی کردم واقعا وحشتناکه .