بلوار ۲۲ متری ماموستا هیمن حسن‌آباد سنندج افتتاح شد

پروژه بلوار ۲۲ متری ماموستا هیمن حسن‌آباد سنندج با حضور مهدی عبوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مصطفی رضایی، رئیس بازآفرینی شهری اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان کردستان در آیین بهره‌برداری از بلوار ۲۲ متری ماموستا هیمن حسن‌آباد سنندج گفت: برای احداث این بلوار ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که شامل احداث بلوار یک کیلومتری به عرض ۲۲ متر است.

او افزود: ۱۶ میلیارد ریال از این اعتبار از سوی راه و شهرسازی از محل اعتبارات ستاد بازآفزینی و بقیه از سوی دستگاه‌های همکار از جمله شهرداری و شرکت گاز برای اصلاح زیرساخت ها هزینه شده است.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد:برای اتمام این طرح به طول ۱.۵ کیلومتر دیگر نیز ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

رضایی گفت: بارش‌ باران در فصل زمستان و سیلاب‌ها باعث آبگرفتگی معابر و وارد آبراهه و خیابان می‌شد و نیمچه رودخانه شهری را شکل می‌داد که با ساماندهی آن، دیگر شاهد مشکلات در این محور نیستیم.

بازدید از اراضی بهاران، پروژه‌های نواحی منفصل شهری نایسر، پیاده‌راه خیابان فردوسی سنندج و شرکت در جلسه بازآفرینی شهری از دیگر برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان کردستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.